ESTIMARE GRATUITA LA 0722-315-547

Citește 5 sfaturi pentru o relocare sediu firmă eficientă!

Citește 5 sfaturi pentru o relocare sediu firmă eficientă!

Citește 5 sfaturi pentru o relocare sediu firmă eficientă!

Relocarea sediului unei companii reprezintă o schimbare majoră care cere planificare și multiple resurse. Mutarea unei firme poate să survină din mai multe motive, iar în funcție de noul spațiu de birouri va fi nevoie de gestionarea eficientă a acestui demers. Pe de altă parte este esențial ca fluxul de lucru și starea de spirit a angajaților să fie cât mai puțin afectate de relocare.

Colaborarea cu o firmă de mutări profesională ușurează considerabil mutarea sediului firmei tale. Schimbarea poate fi văzută și ca o oportunitate pentru afacerea ta, ca un nou început pentru un parcurs de succes. Atunci când iei decizia relocării firmei este important să cunoști anumite aspecte ce contribuie la facilitarea procesului.

Iată 5 sfaturi utile pentru o mutare sediu firmă de succes:

1) Conturarea obiectivelor și a unui plan pentru relocare

Este important să ai o strategie și un plan de lucru pentru relocarea sediului firmei tale. Trebuie să știi ce echipamente sunt în continuare necesare și care pot fi înlocuite sau eliminate. În acest fel poți colabora mult mai eficient cu echipa de mutări pentru a găsi cele mai bune soluții de funcționalitate.

Poți cere de asemenea, sfaturi unei firme profesionale de mutări pentru a ști cât mai multe informații legate de transportul mobilierului și maniera de realizare a demersului.

Fiecare sediu de birouri are caracteristicile sale, astfel este recomandat să fie conceput un plan personalizat pentru mutare. Acest aspect este important indiferent dacă ești la prima relocare sau dacă ai mai trecut printr-un asemenea eveniment.

2) Căutarea noului spațiu de lucru

În funcție de necesitățile firmei tale, vei avea nevoie de un spațiu adecvat astfel încât afacerea să se dezvolte conform planurilor tale. În acest caz poți colabora cu agenții imobiliare sau cu companii de administrare de proprietăți pentru a cunoaște ce spații sunt disponibile. Poți vizita unele dintre aceste spații și decide care este cel mai potrivit pentru businessul tău.

După ce alegi spațiul de birouri trebuie să te asiguri că te încadrezi în intervalul de timp în care îți poți reloca firma. Este posibil să fie nevoie de anumite restructurări sau îmbunătățiri ale spațiului, de aceea este important să comunici cu proprietarul pentru a realiza aceste schimbări, în cazul în care închiriezi noul spațiu. Nu în ultimul rând este important să-ți aloci un buget care să acopere eventualele modificări, precum și costurile mutării în sine.

3) Comunicarea detaliilor și a calendarului mutării către angajați

Este esențial să le comunici angajaților tăi detaliile și calendarul mutării, solicitându-le feedbackul. Aceștia se vor simți în siguranță, mai implicați în gestionare și vor putea colabora mai eficient cu tine și firma de mutări mobilă. Este important ca toate părțile implicate să comunice eficient astfel încât fluxul de lucru să nu fie perturbat. Angajații pot fi implicați în procesul mutării prin realizarea de taskuri minimale, dar esențiale.

Trebuie în primul rând comunicată data mutării și orarul conform căruia se va desfășura aceasta. Detaliile sunt modelate în parte de necesitățile de mutare ale firmei, de disponibilitatea echipei de mutări și de cunoașterea de către angajați a obiectivelor mutării. În acest fel întregul proces va fi armonizat și se va desfășura mai ușor și mai eficient.

4) Găsirea unei firme de mutări profesionale

Este evident că procesul de mutare va fi unul complex și vei avea nevoie de tot ajutorul pentru ca demersul să se desfășoare eficient și în siguranță. În cazul acesta poți apela la firma de mutări Relokat, ai cărei specialiști în mutări au peste 10 ani de experiență în mutări comerciale și rezidențiale. O firmă cu experiență îți poate oferi serviciile de care ai nevoie în caz de mutare sediu firmă.

Aceste servicii trebuie să acopere împachetarea, protejarea echipamentelor, transportul, amplasarea bunurilor la noua destinație, dar și depozitarea bunurilor și eliminarea celor nenecesare. Este important să realizezi împreună cu echipa de mutări planificarea mutării la noul sediu al companiei, intervalul de timp alocat pentru a realiza demersul și bineînțeles ce bunuri și mobilier de birou trebuie transportate. Specialiștii îți oferă astfel sugestii necesare pentru eficientizarea mutării și vor realiza o treabă ca la carte.

5) Procesul de relocare și organizare a noului spațiu de lucru

Firma de mutări cu care colaborezi se ocupă de toți pașii unei relocări profesionale. Îți poate concepe astfel un plan personalizat, ce ține cont de obiectivele și necesitățile firmei tale și îți oferă servicii variate. Este important să semnalezi orice potențiale probleme legate de mutarea echipamentelor și mobilierului pentru a beneficia de maximul de ajutor din partea echipei.

Firma de mutări va elabora și un inventar al tuturor obiectelor de mutat pentru a se asigura că tot procesul se va realiza fără probleme. Odată ajunse la destinație mobilierul și echipamentele vor fi amplasate la locul lor conform indicațiilor tale. Echipa Relokat te ajută să organizezi spațiul și se asigură de funcționalitatea echipamentelor relocate.

Ținând cont de aceste aspecte, mutarea sediului firmei tale se va desfășura în cele mai bune condiții, într-un mod organizat și eficient. Te vei bucura de un început proaspăt pentru firma ta și le vei oferi angajaților un mediu de lucru prosper.

Related Posts

Sună acum