ESTIMARE GRATUITA LA 0722-315-547

Mutari firme

Mutari firme

Mutari firme

Pentru cresterea afacerii intr-o noua locatie, serviciile de mutari firme si sedii birouri de la Relokat sunt exact ceea ce aveti nevoie

Sunteti in cautarea unei firme specializate in mutari firme si sedii birouri? Relokat are o experienta de peste 10 ani in relocari firme, inclusiv relocari industriale cu utilaje grele. Chiar si relocarea unui sediu de firma cu cateva birouri si incaperi poate parea o sarcina descurajanta daca vrei sa faci asta pe cont propriu. Toti ne-am dori sa existe o metoda speciala care sa faca totul sa se intample ca prin minune, dar in realitate este nevoie de o planificare considerabila si de un management continuu pentru a asigura un rezultat de succes cu ajutorul profesionistilor in mutari birouri.

Servicii profesionale mutari firme si mutari sedii birouri

Nu multe companii sunt pregatite sa treaca prin astfel de schimbari majore in mod regulat, asa ca este probabil prima data cand veti avea de a face cu gestionarea unui astfel de proiect. Aceasta va implica mai mult decat contractarea unor servicii de mutari firme precum cele oferite de expertii Relokat si eventual rezervarea unui depozit pentru toate fisierele nedorite si piesele de mobilier sau echipamentele suplimentare care sunt inghesuite prin colturile birourilor.

Incepeti sa listati motivele pentru care va relocati si sa pastrati aceste aspecte in minte la fiecare pas al operatiunii de mutare. Daca va doriti un sediu cu birouri si dependinte mai mari datorita extinderii companiei, atunci aceasta este o pozitie minunata din punct de vedere al afacerii dumneavoastra, dar si vine odata cu un set de provocari specifice.

Daca reduceti dimensiunea activitatii firmei proprii din cauza unor schimbari survenite in timp, atunci si aceasta ar trebui sa fie considerata si ca un element pozitiv. Tot ceea ce faceti va ajuta compania sa se stabilizeze si aceasta este oportunitatea dvs. de a examina practicile de afaceri si de a face unele ajustari reale care vor ajuta productivitatea si eficienta generala.

TRATAM TOATE OBIECTELE CU MAXIMA ATENTIE

Sau poate ca afacerea va ramane la aceeasi dimensiune, dar ati decis sa nu reinnoiti contractul de inchiriere din locatia actuala si trebuie sa gasiti o cladire noua sau vreti sa va apropiati de zona in care aveti baza de clienti. Din nou, aceasta ar trebui privita ca o oportunitate de a face schimbari in bine oriunde si oricum se poate. Conturati-va obiectivele si folositi metode de planificare a relocarii pentru a ajuta la determinarea modului in care puteti aduce lucruri pozitive asupra afacerii din noile birouri. Adunati cat mai multe informatii despre felul in care se va desfasura mutarea si intrebati specialistii Relokat in mutari firme, deoarece cu cat aveti mai multe detalii, cu atat veti fi mai bine ajutati sa va atingeti obiectivele.

De asemenea, este important si cum comunicati detaliile despre mutarea sediului firmei catre intreprindere si angajatii acesteia. Este bine sa tineti minte ca orice schimbare de proportii poate crea nemultumiri in randul personalului, insa acestia se vor simti in largul lor daca iau parte la realizarea planului de mutare si sunt informati in permanenta cu privire la progres, la calendarul si la obiectivele generale ale intregului proces. Este o idee buna sa va asigurati ca toate partile implicate se inteleg cum sa mearga inainte, aceasta insemnand ca echipa de angajati ai companiei, conducerea si firma de mutari birouri vor putea sa faca intalniri regulate, dar si ca bugetul dvs. pentru mutarea sediului afacerii este suficient pentru a va incadra in planul propus si ca toata lumea este la curent cu detaliile relocarii.

In final se va stabili o data precisa pentru efectuarea serviciului de mutari mobila si a altor bunuri ale firmei. Comunicati acest lucru tuturor celor din companie cat mai curand posibil, astfel incat specialistii Relokat sa aiba posibilitatea de a incepe si termina operatiunea de mutari sedii birouri si transport al echipamentelor in siguranta.

Puteti sa puneti in sarcina celorlalti angajati ai companiei diferite mici lucruri specifice pentru a-i face parte din mutare. Acest lucru nu doar ca ajuta in mod deschis sa eliminati o parte din povara acestui proces foarte complex, dar ajuta la responsabilizarea acestora si la implicarea lor in mod pozitiv.

Este bine sa contractati o firma profesionala de mutari firme precum Relokat. La urma urmei, acest proces foarte complex nu este unul pe care afacerea dvs. il face in fiecare an, dar o firma de relocare a birourilor intreprinde foarte multe proiecte similare si va va putea ghida atunci cand cautati spatii noi

Alegeti cu intelepciune furnizorul de servicii de mutari sedii firme, pentru ca unele companii de relocari de birouri sunt specializate in transporturi, dar nu au cunostintele necesare despre cum va functiona cel mai bine un spatiu de lucru amenajat. Gasiti o firma specializata si in amplasarile de echipamente si mobilier de interior in birouri, precum sunt angajatii Relokat pregatiti si instruiti pentru astfel de sarcini de mutari firme.

Acestia vor intelege modul in care trebuie sa va planificati spatiul si va pot face sugestii constructive si importante, ajutandu-va sa va ghidati in deciziile pe care le luati. Ultimul lucru de care ati avea nevoie ar fi o problema care sa apara in activitatea afacerii dvs. din cauza unor erori facute la instalare

Exista numeroase modalitati de a gasi un nou spatiu de birouri. Obtineti un ajutor cat mai mare posibil de la agentii imobiliari si companiile de administrare a proprietatii, deoarece acestea vor fi cele mai bune locuri in care veti afla ce spatii sunt disponibile si care ar fi cele mai potrivite pentru ceea ce are nevoie firma dumneavoastra.

Comunicati-le obiectivele pe care le aveti in vedere si mergeti impreuna pentru a vedea cat mai multe proprietati posibile si sa va faceti o idee pentru ceea ce exista pe piata. Dupa ce v-ati gasit spatiul care va convine, aflati imediat intervalul de timp in care va veti puteti muta in noul birou si cand va incepe contractul de inchiriere.

Acesta este, de asemenea, un moment bun pentru a utiliza serviciile unui inspector autorizat si a face un inventar al noilor spatii pentru a va asigura ca orice plan viitor al lucrarilor de restructurare a incintelor este inteles de catre toate partile implicate. Desigur, este recomandat sa solicitati imbunatatiri de la noul dvs. proprietar potential, iar daca ceva are nevoie de schimbari, atunci discutati cum si cand se va putea realiza acea lucrare.

Relocarea sediului firmei va fi planificata in jurul unor elemente cheie. De exemplu, cand trebuie sa eliberati birourile actuale, cand se incheie contractul de inchiriere si ce operatiuni presupune programul dvs. de mutari birouri sau cand este data dvs. vizata pentru relocarea in noile spatii? Specialistii companiei Relokat vor putea ajunge cat de curand posibil in noua cladire pentru a va ajuta sa va incepeti activitatea.

Discutati cu firma de relocare a afacerii toate problemele suplimentare de mutare a mobilierului si echipamentelor de lucru care vor necesita luarea in considerare. Expertii Relokat vor pregati o lista cuprinzatoare cu aspectele vitale ale oricarei afacer, cum ar fi aparatele de telecomunicatii, dispozitiveIe IT, accesibilitatea la utilitati precum apa, gaze, curent electric etc., deoarece toate acestea vor avea nevoie de alocari bugetare din partea companiei dumneavoastra.

Acum vine una dintre cele mai interesante parti ale unor mutari sedii. Compania Relokat va va ajuta sa va organizati spatiul din noile incinte pentru a utiliza cel mai bine echipamentele si personalul de lucru. Expertii in domeniu pot realiza un set cuprinzator de planuri bazate pe sugestiile dvs., dar si pe cunostintele lor anterioare despre proiecte similare de succes.

Instrumentele moderne de logistica cu asistenta de specialitate permit firmelor de relocare a sediilor de afaceri sa schimbe rapid planurile si sa ajusteze din mers eventualele probleme ce pot aparea. Odata ce sunteti de acord cu ideile trasate, aceste planuri pot fi folosite pentru a coordona activitatea de mutare a companiei si a angajatilor.

Nu uitati ca toata lumea trebuie sa fie implicata, dar asigurati-va ca lucrurile raman in permanenta sub control. Poate configurati un centru de comanda in care sunt afisate planurile si organizati o intalnire de consultare unde comentariile sunt binevenite. Aceste comentarii pot fi foarte constructive, deoarece diferitele persoane vor putea evidentia problemele potentiale care vor fi transmise mai departe.

Firma Relokat va poate ajuta cu toate celelalte considerente logistice. De asemenea, expertii in mutari firme si sedii birouri va vor oferi asistenta cu orice aranjamente de depozitare necesare in timpul deplasarii si eliminarea obiectelor nedorite inainte de relocarea propriu-zisa.

Este recomandat sa se creeze si sa se pastreze o evidenta a mutarii pentru referinte viitoare. La sfarsit, nu va ramane decat sa va bucurati de noile birouri si spatii de lucru si sa va dezvoltati afacerea.

Nu ezitati sa ne contactati. Va oferim servicii de calitate la preturi rezonabile care vor reflecta prestanta serviciilor oferite.